20 KROKOVÝ SCÉNÁŘ PRO PRODEJNÍ STRÁNKY A VIDEA

Vítám vás. Původně jsem neměl v plánu tento trénink sdílet s veřejností, plánoval jsem ho pro použití v našem týmu, ale teď je zde. Stal se nakonec součástí Online Academy Clubu***** a teď je uvolněn také pro ty, kteří si zakoupili knihu Miliónový email a přidali si i tento trénink. Jinde ho získat nelze.

Každopádně děkuju a je skvělé, že jste si ho vyžádali, bude vám dobře sloužit velmi dlouho. Toto video má cenu zlata. Protože umění prodávat je umění jako každé jiné, je třeba se v něm cvičit, trénovat a zlepšovat se v něm. 

Žádný pořádný film není natočen bez scénáře. Stejně jako žádné pořádné prodejní video nebo prodejní stránka se neobejde bez svého scénáře. A ten teď máte k dispozici.

Použijte všech 20 kroků nebo jen pro inspiraci ty, které se vám zrovna hodí. K produktům, na úvodní stránku, na prodejní stránku, na produktová videa, prostě na cokoliv, kde chcete vzbudit zájem.

Pod videem máte ke stažení všechny potřebné dokumenty.

Ať vám skvěle poslouží. A já se budu těšit u dalších kurzů.

Zjednodušte si život (nejen) díky internetu. David Kirš

KOMENTÁŘE A DOTAZY K TRÉNINKU

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

KDO JE DAVID KIRŠ?

David Kirš je autor a lektor online kurzů a seminářů. Je také zakladatel firmy SmartSelling a.s., softwarové platformy pro prodej expertního vzdělávání online. David Kirš je autorem knihy Miliónový email, přednáší a je aktivvní v oblasti internetového marketingu, expertního info-marketingu a email marketingu.

Dnes má David na kontě už více než +50 mil. v prodejích expertních produktů online, překonal bláznivou hranici prodeje 5 mil. Kč za 24h, podařilo se mu realizovat tři desetimiliónové kampaně v řadě, v jeho databázích je +180.000 kontaktů, +5.000 lidí prošlo jeho placenými online kurzy, +1.500 lidí přišlo na živé semináře a to vše u nás znamenalo zvednutou vlnu v oblasti online vzdělávání a e-learningu a svěží vstup Česka a Slovenska do oblasti Expert Economy.

Jeho vášní je mimo marketing a online prodej také osobní rozvoj a velká chuť inspirovat i bořit mnohá status quo, která ve společnosti zůstávají obzvlášť v oblasti vzdělávání, podnikání, peněz i vztahů. Je spoluzakladatelem Nadačního fondu Šťastné Česko.